Takida ikväll...

Igår blev det ett besök hos frisören.. Så skönt att få lite ordning på håret igen... =) Färg och klippning blev det..
Var ledig hela förmiddag igår vilket har varit hur skönt som helst... inte för att jag gjorde så mycket mer att att vara hos frissan och sen bara göra ingenting hemma..

Idag och imorn är jag ledig - idag åker jag till Göteborg för att titta på Takida. =)

Om ca 2,5 veckor får vi nyckeln till nya lägenheten - håller tummarna för att Andreas blir bra i ryggen tills dess annars får jag bära mycket själv. Alla stora och tunga saker får vi vänta med tills vi kan få hjälp av hans eller mina föräldrar eller Andreas eller min bror. Jag kan inte bära tex sängarna själv. Jag tar alla småsaker.. hihi..
Längtar...

Takida - Curly Sue


____________________________________________________________________________________

" I´m not ever alone "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0