Follow me...

En grå och regnig söndag som denna... vad ska man hitta på?

Det blev ingen bio igår. SF´s hemsidan var ju helt mupp - får se filmen någon annan dag. Istället blev det att titta på Beckfilmen som gick på tv4+.


Uncle kracker - Follow me

Vilka minnen till denna låt... När jag var mindre lyssnade jag massor på denna låten.


Kenny Chesney - Never gonna feel lika this again



Hej hopp... hörs senare!

________________________________________________________________________

" Alla andra verkar vara påväg någonstans "

// Lisa




Kommentarer
Postat av: Robin

Klart jag kan... medans jag ändå håller på är det någon annan film du vill se? Puss puss Saknar dig (Många minnen till "follow me" jag också. Brukar sjunga den på kareoke. =)

2009-11-15 @ 10:38:04
URL: http://tintin1331.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0