Många likheter...

Hahaha... precis som jag.. eller iaf nästan..
Tittade på ett gammalt avsnitt av lyxfällan.. En människa som samlar på saker och saker i mängder och som inte kan göra sig av med dem.. Bland annat hade hon mängder med ljus och andra saker med för den delen.
Hennes sätt och hennes beteende är så likt mig.. Haha.. nej det är faktiskt inte så kul.
Hennes källare, helt otroligt.. Och när hon ska sälja bilen så ska hon spara en del saker som hon hittar där i..
Den stora skillnaden mellan henne och mig är att jag inte har några lån. Men saker har jag, överallt! Och göra mig av med saker är ju inte det lättaste, verkligen inte.

Han ju tänkt att när jag är ledig några veckor vid jul ska jag ta tag i vinden hemma hos mamma och pappa.. Där har jag saker på halva ytan och mamma, pappa och lillebror delar på den andra halvan. Ajaj.. det kommer ta tid. Dessutom så vet jag inte riktigt vad jag har för saker där. Gamla skolsaker vet jag men mer...? Inte en aning...

Snart mot jobbet igen..
jobbar till 21:30 idag!
Har varit och träffat en jobbarkompis på förmiddagen och diskuterat saker som kursplan, uppflyttningar mellan grupper och hur andra saker ska kunna fungera bättre. Även om mycket har blivit bättre kan det alltid bli bättre!
___________________________________________________________________

" Så rörigt... "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0