Brutit ett revben?

Herre gud...
Nu är allt fel, ont där, ont här... "Lisa jag kanske har brutit ett revben" Amen va fan...
Snart åker jag på allvar till akuten med människan. Står inte ut. Visst brukar jag klaga massor när jag har ont (vilket jag brukar ha typ hela tiden) men detta är fan värre än mig och då är det riktigt illa. Mina öror klarar inte mera. Mosade precis i han värktabletter så jag hoppas att han kan vara tyst ett tag nu. Det är ju synd om han att han ska behöva ha ont!


Igår blev det ingen film, vi åkte in till stan och käkade istället.

Nu ska jag försöka få tag på min bror och fråga honom hur det känns att bryta ett revben, Andreas ville veta - så han kan veta om han har gjort det eller inte. Men jag undrar faktiskt - hur skulle han ha brutit det i så fall??

__________________________________________________________________________

" Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick om du var på väg hit eller härifrån "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Robin

Det gör ont, man vill helst inte ta stor andetag eller hosta. Böjer man sig åt något av hållen vänster eller höger så känns det som fan. Men allt detta beror på HUR brutet det är och vilket av revbenen det är. Jag vet :D

2009-11-08 @ 12:04:58
URL: http://tintin1331.blogg.se/
Postat av: mi

illa, men ska ni inte försöka att kolla upp det igen då? Hur mycket det än gnälls så borde det väl inte tagit så lång tid? eller brukar det det? :S Det låter lustigt och diffust i alla fall..

2009-11-08 @ 14:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0