Barnvakt sökes...

Håller på att bli knäpp... Andreas har varit hemma i tre veckor inte kunnat gjort så mycket.. Så jag har fått sköta det mesta! Så är det någon som vill sitta barnvakt åt han? Hahaha.. nej, men allvarligt nu får det räcka, har måste bli av med sitt ryggskott så jag slipper att sköta saker här hemma plus att jag får springa runt och göra saker åt han.

Idag är det en riktig fixardag, städar, tvättar och fixar inför flytten. Har jobbat på förmiddagen, tagit igen min planeringstid som jag skulle haft i fredags. Förutom det så ska jag försöka ta det lugnt också.
Andreas ligger i sängen och säger inte mycket alls.
Förstår att Andreas inte heller tycker att det är speciellt kul..
Håller verkligen tummarna för att det blir bättre snart!

______________________________________________________________

" Kommer du ihåg? "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0