Alldeles för mycket denna vecka

Fy för denna vecka... är verkligen helt slut. Om jag var trött förra fredagen efter att ha jobber två heldagar ca 12timmar/dag är det inget mot vad jag är idag då jag jobbat 12-14timmar/dag hela veckan...

Dålig uppdatering av bloggen har det blivit, har liksom inte hunnit.. Bättre ska det blir. En snabb uppdatering nu (är för trött för att skriva mycket) och mer imorn.


På söndag ska jag träffa Linda som är hemma från Sthlm en sväng! =)
Just nu blir det mat och sen slänga sig i sängen!

Grattis till Robin som fått ett nytt jobb... =)

__________________________________________________________________________

" Dom förstår iaf hur ont jag har "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0