Vårruset ikväll.. med vattenfast mascara och keps

Inte lång tid kvar nu tills starten av vårruset. Lisa har fortfarande träningsvärk i vaderna men hoppas på att de domnar av när jag sprungit en bit. Detta kommer att gå toppen!! (lite pepptalk) Det har regnat en del ida. Får se om det kan vara uppehåll ikväll när vi ska springa. Det blir iaf vattenfast mascara och regnar det när vi ska starta blir det även keps på huvudet!

Har föruppvärmt med ett runda på stan och mera klädinköp.. Idag blev det två flipflopp, en hoodtröja på carlings, nagellacks remover och en sån vacker "badmössa" som man kan ha i duschen om man inte vill bli blöt i håret.. Snyggt värre!

Kanske blir att cykla in  till stan för att få lite uppvärmning innan start. Det brukar bli lite lättare då. Men det båser fan ute idag och regnet hänger4 i luften. Vi får väl se. Hoppas på upphåll och lite mindre vind. Då blir det cykel. Det kanske det blir iaf, vi får väl se.

Kl. 18:35 går4 starten och målet är umder 30 min. Förra året sprang jag på ca 32. Hoppas att komma ner mot 25 men vi får väl se!! Håll tummarna nu!
Ska träffa Emmie halv 6, sen kör vi..!!


___________________________________________________________

" Ja, lycka till nu... och dö inte på kuppen "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: Åsa M

Heja Lisa!!



Sarah och jag ska också springa (läs: gå) vårruset... vi siktar på att komma under 60 minuter. Hahaha :)

2009-05-28 @ 15:56:17
Postat av: Micke

Tja du... ...ska det vara nödvändigt att springa? Jag gör det bara om jag blir jagad... ...eller om jag jagar nån! Jag har ju bil... ;)

2009-05-29 @ 07:35:44
URL: http://acemike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0