Valborg utan eld...

Min valborg "firades" på badhuset tillsammans med de barn och vuxna som hade tagit sig dit för att simma. Detta var inte särskillt många och det kändes rätt meningslös att simskolan skulle hållas på Valborg. Jag slutade 21:30. I en grupp hade vi endast 2 barn. i de andra grupperna var det mellan 4-8 stycken. För de som kom ville vi hitta på något roligt. De fick simma hela lektionen i stora bassängen och ta en massa märken. Jag hoppas att det uppskattades. Bassängen var ledig eftersom simmarna som brukar ta upp hela bassängen är på simtävling i Göteborg. En tävling som jag själv varit med på många gånger och som jag saknar. När jag slutade skulle denna tävling blivit den sista men mina axlar ville något annat. Många minnen..
Efter jobbet hände det inte så mycket, en sväng upp till folkets park och sen hem. Önskar att det hade hänt något mer.. men men.. ibland blir det inte som man har tänkt sig.

Idag ska vi väl titta på 1:a majtåget och ikväll ska vi fira en bekant som fyller 18.
Imorn vet jag inte riktigt... Martin ska köra bil i skogen eller nått.. kanske inte så himla kul att stå och titta på. Så vad jag ska göra vet jag inte riktigt.. det märks.
Söndag hoppas jag på en trevlig eftermiddag tittandes på hockey; Sverige - Schweiz.


Ani DiFranco - You Had Time (Lost and Delirious)

Känns den igen?

when i'm gone - ani difranco



_________________________________________________________________

" Tänk på att främlingar är vänner du ännu inte mött "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0