Arbetstider och ny tatuering...

Hade möte med chefen igår.. fått anställningsavtalet som ska läsas igenom och sen skrivas på.
Min arbetstider från hösten blir troligtvis följande:
Måndag: 15-20
Tisdag: 15-21:30
Onsdag: 15-20
Torsdag: 15-21:30
Fredag: 15-18:40
Vi får väl se men jag hoppas att det blir bra..
Efter mötet gick jag till gymmet. Trots att förkylningen fortfarande hänger kvar måste jag komma igång igen. Ska ju springa vårruset snart.. På gymmet blev det spinning och core..

I förrgår följde jag med Robin som skulle göra klart sin tatuering.. Skulle vilja göra min andra tatuering nu med en gång men med tanke på att jag kommer att vara ute hela sommaren så får jag vänta till hösten.


Idag blir det pyssel hemma och sen in till badet på möte kl 17. Vi ska utvärdera mentorskapet.
På fredag väntar en hel dags shopping tillsammans med min Linda.


_______________________________________________________________________

" Vi väntar på bättre tider "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0