Tillbaka i hemstaden...

Nu har vi äntligen kommit hem till stan.. inte speciellt kul att sitta i bilen så många timmar som jag gjort idag. Åkte imorse kl 8 och kom hem nu precis. Har suttit i bilen i princip hela tiden.
Har suttit och lyssnat på ljudbok; män som hatar kvinnor. Den är säkert väldigt bra men i början är den väldigt seg. Vi ska börja lyssna på cd 5 och jag tror att det är 16 stycken och en så länge känns den väldigt seg. Många säger att den ska vara så bra men än så länge upplever jag den bara som seg, hoppas att det snart blir bättre. Somnade ett par gånger och tvingades spola tillbaka för att förstå..

Är just nu i verkstad hos Richard som tydligen ska åka och äta. Andreas skulle hjälpa honom med växellådan till hans bil men nu vet jag inte om vi ska åka hem istället. Martin kanske får hjälpa honom istället.

Imorn blir det tåget upp till den stora stressiga staden Sthlm för en hel dags shoppnig med Linda. Ska bli hur kul som helst! Hoppas på att jag hittar massor med kläder inklusive något att ha på mig på hennes bröllop i sommar.

______________________________________________________________

" Hörrö du lägg ur backen du "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0