Sverige sörjer guldet men vi får väl vara nöjda ändå?

Hockey VM slutade väl inte optimalt men kanske får vi vara nöjda med ett brons? Själv hade jag hoppats på Sverige Ryssland i final. Ett av dessa lag gick iaf till final.
Matchen mot Canada sågs med ett gäng grabbar som nästan gav mig en hörselskada, dock tror jag att öronen har återhämtat sig. Tackar för en trevlig kväll och hoppas att detta kommer att upprepa sig.
   


Lördagen spenderades på Mantorp Park. Martin som byggt på sin bil i ca 1,5 år skulle vi testa bilen på bana, tillsammans med många andra bilar. De som skulle köra gick upp typ redan kl 6 och åkte iväg men själv låg jag i sängen till strax efter åtta. Hämtade upp Emmie och var på Mantorp ca 11. Sedan rullade dagen på..
Jag hade hoppats på värme men vart den hade tagit vägen vet jag inte. Men påpälsad och med kameran i högsta hugg var det bara att ta sig an dagen.










Efter mycket åkande skulle dessa på....


Frågan var nu hur detta skulle gå... bättre grepp i marken enligt killarna men vad hjälpte det?


Efter endast 2 varv!

Hela dagen var jag tvärbestämd på att jag skulle hålla mig av banan men efter många minuters övervägande med Emmie bestämde vi oss ändå för att testa på. Jag åkte med Richard i hans supra (eftersom han körde lite lugnare jämfört med Martin) och Emmie åkte med Martin.
Before:

Helt livrädd..


I väntan på att få åka in på banan

någon bild efteråt blir det inte men jag kan lova att jag inte kommer att åka på bana igen!! Mycket bättre att stå på sidan, titta på och fota! Är ändå glad över att ha testat... det var en upplevelse vill jag lova!



____________________________________________________________________

" Japp japp så var det också gjort "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Micke

ler Det låter ändå som en rolig dag på Mantorp. Det blev en ganska bra kväll hos oss sen med vin, ost och kex. Jag tror det var uppskattat... Vi får väl se om jag kan smitta av mej på Andreas sen... ;)



Kramar!

2009-05-11 @ 22:45:25
URL: http://acemike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0