Riktigt plågsamt...

Var hos massören idag... denna gången var det en nära döden upplevelse tror jag. Redan efter 15 minuter höll jag på att tuppa av. Har haft ont i nacken och i axeln ett par dagar och jag kan lova att massage på det är ingen höjdare. Det är nog första gången som jag inte har lyckats koppla bort smärtan, brukar vara duktig på det. Min läxa till nästa gång är att stretcha varje dag, vilket jag förhoppningsvis kommer att göra för att uppleva samma smärta som jag gjorde idag vill jag inte göra om tre veckor igen.

Kom precis hem efter att ha tittat på hockeyn - Sverige mot Frankrike. Det skulle bli en lätt match vilket det till en början såg ut att vara. I andra perioden hade Sverige slutat spela hockey och gjorde något annat. Frankrike lyckades att få in pucken i målet flera gången innan Sverige vaknade ur sin koma. Nu väntar kvartsfinal på onsdag eller torsdag. Själv hoppas jag på onsdag kl 16 eftersom jag jobbar på torsdag och har möte på onsdag kväll.

Imorn ska jag ut på landet och jobba och efter det förhoppningsvis besök på gymmet.
Onsdag skola och efter det är det förhoppningsvis match, sen möte på badet.
Torsdag.. hm.. än så länge bara planerat jobb 17:20-21:30, tror jag...
Fredag är det skola 8-17.  Efter det blir det förhoppningvis hockey - Sverige i semifinal
Lördag blir det besök på mantorp då martin ska köra på bana.
Söndag - Hockey för hela slanten.. om Sverige är i final vill säga - annars vet jag inte riktigt.


Bilder från helgen:
1 maj:
       
Årets första nyckelpiga   /   legopadda                       /  Martin mekar bil
2 maj:
       
Besök på Bauhausparkeringen....



                                             / lite smutsigt efter ett varv i skogen

3 maj:

        
Packbox.. hihi Lisa har lärt sig något nytt / bild nummer 2 växellåda =)  Bild 4 Min verkstadskatt


Nu blir det hockey igen... USA - Schweiz


________________________________________________________________________________

" världen är mindre än vi tror "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0