Nya naglar väntar...

Måndag igen och en ny vecka väntar..!
Idag blir det in till stan en sväng, ska fixa naglarna kl 10 och efter det ska jag up till gymmet och springa.. På torsdag gäller det, då är det dags för årets upplaga av vårruset! Under 30 minuter är målet, men hoppas på at kunna komma ner mot 25.

Senare idag ska jag titta på min uppsats en sista gång. Den ska skickas in på onsdag men det känns som att jag inte orkar hålla på med den mer. I huvudet har jag redan slutat skolan.
Resten av veckan vet jag inte riktigt.. har satt upp mig i vikariebanken, så vi får väl se om jag får jobba något.. Annars blir det lugnt.. får planera in en massa andra saker om jag inte får jobba, annars blir det en tråkig vecka.

Letar efter en bil men det går inget bra. Var och tittade på en igår men det var verkligen inget att ha..

Nej, nu är det bästa att sätta fart om jag ska hinna med bussen och komma i tid för att fixa naglarna. JAG HAR JU INGEN BIL!

_______________________________________________________________________________________

" Det krävs mer planering utan bil "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: LOVE - HIGH - HEELS /Bloggen för dig som älskar high heels

Nya naglar är alltid sexigt

2009-05-25 @ 09:17:43
URL: http://lovehighheels.blogg.se/
Postat av: mi

Satsar hårt hör jag. Jag lär nog få jogga själv i år ser de ut som :P jag tänkte försöka ge mig ut idag för första gången så får vi se om jag klarar under 30 det är ju fortfarande, trots allt målet för mig. krams

2009-05-25 @ 13:40:35
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0