Ny dator och problem med msn... hjälp?!

Hej och hå.. nu har jag äntligen fått min nya dator.. eller fått och fått, köpt. Har velat ha en liten bärbar dator i flera år och i helgen slog jag till. 10,1 tum och mobilt bredband.. hihi..
Tror att det mesta fungerar som det ska. Dock gör inte msn det och jag blir galen. Vet inte vad problemet är, behöver hjälp! När jag laddad hem msn och loggar in är min kontaktlista helt tom. Jag undrar varför..
När jag loggar in på det msn (det gamla som finns på datorn) då finns alla kontakter och när jag loggar in på Andreas datorn. Hmm, blir galen..

Någon snäll människa som kan hjälp mig med att få tillbaka mina kontakter? I sökandet på att få tillbaka dem har jag lyckats skicka ut ett antal förfrågningar till dem som står på listan men jag vet inte riktigt om det fungerar heller. Testade att exportera kontakterna från Andreas dator till min och sen importera dem på den här datorn. Direkt när jag tröck på importera så skickades det ut en massa förfrågningar igen.. jag fattar verkligen ingenting... TEKNISK, VERKLIGEN!


________________________________________________________________

" Behöver verkligen hjälp här "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0