Roadtripp och mera jobb i sommar

Mötet på badet gick bra. Innan detta möte skulle jag endast jobba 3 veckor och sen vara ledig resten av sommaren för att vila upp mig till hösten då det blir jobb jobb jobb..
men på mötet fick jag ännu en uppgift som ska vara klar till verksamhetsstarten i höst. Jag ska tillsammans med en annan tjej skriva nya kursplaner för verksamheten, nio grupper sammanlagt ska ha en ny kursplan och ny lektionsplanering. Så jobb blir det i sommar vill jag lov. Det lär ju ta ett tag att skriva ner detta och få det bra. Hela verksamheten ska bygga på det som vi ska skriva.
Jag ska även knåpa ner uppvärmningsövningar som ska användas. Nu ska verksamheten utvecklas och det ska finnas en röd tråd både i uppvärmningen och i den övriga verksamheten.

Efter mötet blev det en snabbsväng hem till föräldrarna för att pappa skulle titta på anställningsavtalet och den timplanering som chefen gjort. Vissa saker måste ändras så att allt stämmer men det ska nog inte vara så svårt att lösa.

Sitter just nu och tittar på Mord i blodet på tv 3.
Imorn blir det roadtripp. Ska till Skövde och hämta vinterdäck till nya bilen och sen vidare till Ulricehamn för att chippa bilen.. Lär ju ta hela dagen. Får ta med mig datorn och så har vi lånat en ljudbok; Män som hatar kvinnor.


__________________________________________________________________

" Gå inte dit stigen leder, gå istället där det inte finns någon stig och lämna ett spår efter dig. "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0