Inte gjord för att springa ute...

Inget jobb idag heller... har varit hemma och fixat. Jag suttit och skrivit på de nya kursplanerna för simskoleverksamheten till hösten och skrivit på uppvärmningshäftet som delvis ska vara klart om ett par veckor.

Igår sprang jag på gymmet och idag har jag träningsvärk i mina vader. Tänkte att om jag ska kunna springa vårruset på torsdag måste träningsverken bort.. så idag gav jag mig ut och sprang här hemma. Inget gym idag och jag kan lova att det är dubbelt så jobbigt att springa ute som att springa på löpbandet. Jag undrar varför.. Jag tror helt enkelt att jag inte är gjord för att springa ute.
och  blev det  bättre i vaderna.. nej, snarare värre men det tar ju ett tag innan värken försvinner.

Imorn däremot blir det jobb, ska tillbaka till en förskola som jag varit på en gång tidigare; 7:45 - 16:30.
Torsdag ska jag käka lunch med Sofie och efter det hem och ladda inför vårruset.. Nu gäller det fan! Håll tummarna för mig nu! Dessutom får jag nog ta och glömma bort löpningen idag med den i bakhuvudet kommer jag inte ens ta mig runt 5 kilometer. Nu måste fokus ligga på målet!


____________________________________________________________________________

" Man ska inte sörja över det man har bakom sig! Det är bättre att göra något roligt av det man har framör sig. "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: mi

Jag tycker det är lättare att springa ute än inne, jag springer så snett så jag springer in i stängerna man kan hålla i som går längs sidorna :P Men ute är väl jobbigare för att det är uppför och nedför och lite ojämn terräng. :) Bandet är rakt, jämt och slätt. :)

Tack för idag! kramas

2009-05-29 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0