Nyklippt brunett...

Jupps jupps... Lisa har blivit brunett. Känns konstigt... jag som egentligen vill vara blond. Men men.. jag trivs faktiskt väldigt bra i min nya hårfärg och min nya frisyr. Har bytt frisör och hon hade massor med tankar om hur jag skulle göra och jag ville ha förändring så det vara barra att låta henne fixa som hon ville. Känner mig som en helt ny Lisa.. vilket jag kanske behöver göra!

Angående X-fit, som jag efter första gången jag körde det höll på att svimma, så kan jag lova att det blev värre. I måndags körde jag det igen. På måndagar ligger tre stycken pass som jag vill gå på. Booty (ben och rumpa träning), Danca (typ aerobic) och sist och jobbigast X-fit. Utan att egentligen tänka efter bokade jag in mig på alla tre. Efter första kändes det fortfarande okej. I mitten på dancen undrade jag hur jag efter denna timme av dance skulle klara av X-fit. Men det vara bara att köra på. Koppla bort alla tankar på att jag var trött. Efteråt var jag totalt slut. Jag  som tyckte att endast X-fit var jobbigt. Men när jag i måndags had kört 1,5 timmars träning innan så kan jag säga att jag kanske inte var så sliten efter endast X-fit torsdagen innan.

Vfu´n traskar på i ett rasande tempo och jag hinner knappt sova. Mycket att göra om dagarna, plugga, vara på något möte, jobba eller träna på kvällarna. Full fart!

Veckan som kommer:
Måndag: Vfu 6:40-13:35, massage 15, föräldramöte på vfu´n 18:30-20
Tisdag: Skola 8-12, skriva uppsats, träna 18:15-19:15
Onsdag: Vfu (tider ej bestämda), möte på badet 19:15- ca 20.
Torsdag: Vfu (tider ej bestämda), jobb 17:20-21:30
Fredag: Åker till Dublin............


Idag ska jag hem till mamma och pappa och käka mat. Träffa lillebror som är hemma en snabbsväng från Dublin. När han på onsdag åker tillbaka dit kommer jag och Andreas på fredagen till honom. Långhelg fredag till måndag i Dublin men massvis med shopping.


Takida - Curly Sue




_________________________________________________________ 

" Your smile is heavenly "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0