Back on track?

Nu kanske jag är tillbaka igen.. har varit nere i botten (väldigt långt ner) och grävt ett tag men hoppas nu på bättre tider.

Så var har hänt för övrigt?
Började jobba igår, vilket inte var så kul med tanke på att vädret inte var det bästa, det var svinkallt hela dagen och när man dessutom står i vattnet 3,5 timmar så är man inte så kartig efter det.. Trots över en halvtimme i duschen efter det fick jag inte upp värmen. Jobbade även som badvakt igår och hoppades på att jag skulle få upp värmen men frös hela kvällen. Gick omkring i dubbla byxor, parkas, vantar och med luvorna från tröjaan och parkasen uppdragen över huvudet. Det är tragiskt. Så ska det inte vara när det är sommar. Inte förrän jag kunde krypa ner i sängen hemma och sova lyckades jag bli något varmare..
Idag har det varit bättre.. Mycket mycket varmare och jobbet blev då mycket roligare, det är inget kul när både barnen och jag fryser.. Det är svårt att vara koncentrerad... nu hoppas vi på bra väder resten av simskoleveckorna!


Har varit och tittat på kanske fem hus nu, inget som känns toppen vilket känns skit. Vill bo i hus. Ska till banken vecka 28 och kolla hur mycket vi får låna.. Hoppas bara att något bra hus dyker upp snart!
Imorn ska vi och titta på ytterligare ett hus, håller tummarna för att det är ett bra ett!

Annars.. Andreas jobbar mycket, nästan alldeles för mycket, får mycket tid för mig själv, vilket inte alltid känns bra. Till en viss gräns är det skönt att få vara själv men för myket tid själv är farligt..

I fredags hade jag två av mina flickor här på middag, supertrevligt! Skumpa och en massa skitprat, precis som det ska vara!!

En låt som skapar massor med glädje!! - en riktig sommarlåt!

Cidinho & Doca - Rap Das Armas (Parapapapa)



Kid Cudi vs. Crookers - Day 'n' Night


_________________________________________________________________

" När tankarna sviker måste det finnas människor runt omkring som fångar upp "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0