Bad & sol framför Gatebil...

Idag blev det inget Gatebil.. valde istället att åka och bada hos mina föräldrar, dock är de på semester men vi möttes av min lillebror som inte sovit många timmar och som var frukansvärt bakis.. haha... han får skylla sig själv hihi...

Andreas har nu åkt och jobbat. Han var tvungen att åka till Stockholm redan idag för att hinna med allt imorn.. Själv ska jag in till stan och ta ett par cider med Robin..
Blir inte allt för sen hem, ska ju jobba imorn.. ute och dessutom med barn så det gäller att vara pigg och glad!

Sitter för tillfället och lyssnar på en massa musik... konstigt det där hur musik kan påverka hur man känner mig.. bara på ett par sekunder kan det förändras.

Här kommer lite bilder..


Från igår, bad i Krokek..

Meet of the month juni 09



Denna bilen tyckte jag var snygg tills....
 

.. jag såg motorhuven.. nu vet jag inte riktigt...

Filmklipp från kvällen...




_____________________________________________________________________

" Det borde finnas andra, bättre sätt "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: Tippie

Hoppas du haft en bra helg!:)

2009-06-28 @ 19:10:13
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: CARRO

Ja verkligen! Jag märker på mig själv hur jag har gått igenom varenda låt nu efter hans död. skumt.



allt bra annars? Hur hittade du mig förresten? Kram

2009-06-29 @ 20:33:20
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0