The king of pop is dead...

Vaknade i morse till 7 nyheterna på radio och blev klarvaken när jag hörde att han, han den store, Michael Jackson, är död... Kändes overkligt..!
För att par månader sen funderade jag över hur länge till det skulle dröja innan han kollapsade.. nu har det hänt, på värsta tänktbara sätt.  Nu finns han inte mer! Det är hemskt! Det är tragiskt! Det fick inte vara sant, det kunde inte vara sant! En människa som han ska aldrig försvinna!
Vi sörjer... Hela världen sörjer! RIP!



Har nu kommit hem efter jobb och besök hos läkaren. Ångrar att jag sa igår att jag kände mig bättre. Vaknade inatt och sen på morgonen och mådde asilla.. Släpade mig upp ur sängen och tog faktiskt bilen till jobbet. Där kunde jag som tur var byta jobb med en av badvakterna.. Jag kunde sitta och titta på de som simmade medan han tog mitt som simlärare. Nu känner jag mig lite bättre. Har pillat i mig lite mat och ska snart lägga mig och vila..
Vad sa läkaren då? Egentligen inte så mycket mer än vad de andra har sagt.. Ska nu tänka massor på vad jag äter och när jag äter.. hoppas på att det är bristen på grönsaker och frukt som påverkar mig negativt.. möjligtvis att jag måste äte ännu mera regelbundet och lite oftare än vad jag gör nu! Hoppas alltså på förbättring inom kort!

___________________________________________________________________________

" Attitude is everything "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: CARRO

Det är verkligen hemskt..!

2009-06-26 @ 15:16:13
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: MissCM

Det är så hemskt. Har fortfarande inte riktigt fattat det, känns så overkligt. Man kan iallafall hoppas att han har det bra nu.

2009-06-26 @ 15:47:33
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0