Sista dagen i skolan - ever...

Japp japp... det var idag det! I alla fall som elev. Nu är det från andra sidan jag kommer att jobba, som lärare..
Kanske inte var sista dagen för alltid. Kanske blir det så att jag senare kommer att läsa vidare m en just nu känns det som att jag komma mig borta från pluggandet ett bra tag!

Ikväll har jag käkat mat med de jag ska jobba med i sommar. Det var riktigt trevligt.. Imorn blir det bowling och mat med gamla gruppen. (för det är det väl? Vi slutade ju idag) Ska bli hur kul som helst.. hoppas bara att jag slipper träningsvärk.. haha fick det efter förra gången jag spelade bowling. Är man otränad då eller använder man bara muskler som man inte annars använder? Jag hoppas på det sista alternativet.. hihi

Torsdag ska jag träffa chefen för att hämta pärmen till simskolan i sommar, för att skriva på anställningsavtal och för att hämta jobbshorts. Sen ska jag laga mat inför lördag. Blir att laga mat imorn och frysa in det för att på lördag kunna umgås med min familj och slippa stå i köket hela dagen..

__________________________________________________

" Från en plats i livet till en helt annan "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0