Hjärta eller hjärna? (och så lite "kändis"skvaller)

Vilket är bäst att följa? Frågan lyckas alltid återkomma trots att jag inte vill..! Varför kan det inte bara få vara som det är, utan en massa frågor och förvirring.. det är ju ändå ingen som vill ha dem!
När hjärtat kanske säger en sak och hjärnan sticker åt det andra hållet, vad ska man göra då? (i och för sig spelar det roll vad, när och hur)


Alice Cooper - Poison




Härom dagen när simskolan var i full gång hoppade det ner en kille tillsammans med en tjej som badade topless i bassängen.. hmm.. alltså man får väl tänka sig lite för när det är massor med barn i närheten.. I alla fall jag struntade i att de var i poolen men hon ville ha uppmärksamhet (notera att hon är kanske strax över 20 år) Hon började ropa och prata väldigt högt..
Efter ett tag la jag märke till att tjejen som skämde ut sig totalt men hon som vann top model Sverige för några år sen.. Hawa Ahmed...
Detta gjorde saken ännu värr. Antingen var hon aspackade eller så hade hon fått i sig något annat.. Normal var hon iaf inte.. Inte för att hon är jättekändis, vilket kanske är tur efter detta, men man kan ju tänka sig för hur man beter sig när folk vet vem man är..



Har jobbat heldag idag, 8:30-19:30, och känner mig helt slut. Imorn blir det jobb fram till 12:10 och sen direkt till läkaren för att göra ytterligare undersökningar.. dock känner jag mig bättre... vi får väl se vad som sägs!
I helgen kanske det blir kanske mantorp och gatebil, brors sambo ska ju vara med och köra.. Annars vet jag inte riktigt.. Något mer borde jag väl kunna hitta på?



__________________________________________________________________

" Det är väl ingen som stjäl en Saab? "

" Om fem år skulle det vara samma sak som nu? "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0