Bad & sol

Är hemma nu efter att ha varit och badat med Robin och Emmie..
Jag som är gammal simmare och därmed uppvuxen i pool tycker att det är lite läskigt att bada i sjö.. dessutom är jag är riktigt badkruka... men efter lite tjat och hjälp på traven lyckades jag kommer ner i vattnet. Badade faktiskt två gånger. Duktigt värre..
Imorn blir det kanske Mantorp och gatebil... annars blir det förhoppningsvis mera bad och sol.. Försöker jämna ut min solbränna. Eftersom jag tvingas jobba i baddräkt är min mage och delar av ryggen kritvit medan resten av kroppen är väldigt brun.

På måndag är det jobb igen och efter det dags att lägga sig på massagebänken igen.. Efter det blir det att bada och sola igen!

Ska snart troligtvis åka in till stan och käka med tjejgänget..

Hej hopp!
Ha en bra kväll..

_____________________________________________________________

" Det värker av alla tankar "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja du, håller med. Är heller inte van vid sjöar men uppvuxen vid havet och sandstrand. Mycket bättre. Har också badat massor i pool. Ha en fin kväll:)

2009-06-27 @ 19:49:13
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0