Ännu en dag i solen med underbara människor

Dagen började inte alls kul... mådde skit verkligen och fick frågan ett antal gånger om jag var bakis. Jo om svaret hade varit så lätt! Ramlade nästan ur sängen och försökte göra mig i ordning vilket inte gick särskillt bra.. Frukost var inte att tänka på! Blev bilen till jobbet idag med. Försökte hålla minen uppe för barnen men lätt var det inte. Inte när man känner sig helt borta och tvingas stå i solen, när man hellre vill ligga i sängen och bara sova för att slippa känna..

Skulle varit på massage idag kl 14 men då jag inte kändes mig något piggare kl 13:15 bestämde jag mig för att ställa in tiden och åka hem istället.. Fick faktiskt i min lite lunch innan jag åkte hem. Väl hemma blev det ett antal telefonsamtal till bland annat sjukvårdsupplyssningen för att ännu en gång försöka få ett svar på varför jag mår så dåligt.. Fick faktiskt ett helt nytt svar och det kändes bra med det svaret faktiskt.. Nu är det bara att fortsätta dra i andra trådar och försöka reda ut resten också så ska jag nog förhoppningsvis inom ett år må bra igen.. hahaha...

Efter alla telefonsamtal kände jag mig bättre och bestämde mig för att åka med muppgänget (Samme, Dagge, Dan och Robin) och bada.. Jag låg i och för sig mestadels i skuggan och halvsov men det var nog det jag behövde.. Badade tre gånger varav två gånger var frivilliga. Hade en superbra eftermiddag. Har precis kommit hem och ska hoppa in i duschen.. Mitt hår luktar sjövatten!

Kvällen blir lugn, framför tv´n och sen sova tidigt för att imorn jobba 8:30 - 19:30.. Hoppas verkligen att jag mår bättre imorn..

Här kommer en bild från dagen:

Pojkarna grävde ett hål på botten, haha en sk fälla.
Här kollas det hur djup den blev.


Ha nu en bra kväll allihopa!
_______________________________________________

" Känns lättare på något sätt, kan vara mig själv mer och mer "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: absolut! :) jag lärde mig gå i högklackat just genom att träna i väldigt höga sådana. men du kan ju alltid testa med att gå i först 5cm klack, sedan 6cm.. men det kanske blir lite dyrt i längden. Ett tips är att köpa ett par höga skor som du gillar och sedan gå runt med dom hemma när ingen ser om du skäms. tillslut sitter det. :) så gjorde jag när jag skulle lära mig gå i högklackat, och nu går jag i höga klackar lättare än lättast. :)

2009-06-30 @ 06:00:10
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0