Händer ikväll då?

Sitter och fixar naglarna och försöker komma underfund med om man kanske skulle gå ut ikväll.. ta ett par cider på trädgårn. Några av jobbarkompisarna ska ut och några andra.. Hmm...


Igår efter jobbet som jag kom ifrån redan kl 19 blev det en snabbdusch hemma och sen iväg på bio. Transformers: De besegrades hämnd såg vi. Den var bra men jag var så himla trött att jag flera gånger lyckades somna.. hihi, har nog aldrig somnat på bio förut. Men någon gång ska ju vara den första.. Efter det var det bara hem och slänga sig i sängen..

Andreas har varit borta hela dagen, fixat med lastbilen. Han lär vara borta ett par timmar till..


Michael Jackson - Black or white

__________________________________________________________________________

" Mm.. precis så man ska tackla det hela.. snabbt och otrevligt "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Lina

Så transformers var bra, funderar på att gå och se den jag med

2009-07-04 @ 16:57:04
URL: http://hyresfemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0