Födelsedag i Holland & efterlängtad semester

Igår fyllde min söta Linda år... Har inte träffat henne på evigheter.. och det känns inte allt kul! Vi har varit vänner sedan vi började skolan, det är alltså.. hmm... 16 år om jag inte räknar helt fel. Nu har hon flyttat från Sverige, eller det gjorde hon för ett bra tag sen.. och bosatt sig i Holland. Jag är i alla fall glad att hon har det bra där hon är även om jag saknar henne massor!

Idag har det varit en varm och solig dag på jobbet.. barnen simmar på superbra och har blivit hur duktiga som helst. Imorn är det avslutning och jag hoppas att det kommer att gå bra. Imorn ska det tydligen regna men jag hoppas regnet kan stanna i molnen tills vi har slutat vid lunch.

Ska om ett tag i väg på ett extra insatt möte på jobbet pga lite strul med vissa saker. Får väl se vad som kommer att sägas. Fram till dess ska jag ta en dusch, tvätta lite kläder och fixa i ordning lite.

På måndag börjar min och Andreas efterlängtade semester.. Blir väl att åka någonstans under semestern men var vet vi inte än. Lutar åt att hålla sig i Sverige iaf! Troligtvis kommer vi att leka runt som barn på Bodaborg och samtidigt besöka min mormor och morfar. Resa söder ut i Svergie hoppas jag på och ett tripp till Arkösund ska vi väl hinna med också. Annars vet jag inte. Hinna ta det lugn vore ju också bra. Tydligen ska min eventuella diagnos bero på stress!


Nej, nu blir det en dusch!
Ha en bra kväll!
____________________________________________________________________________

" Vad är det egentligen vi vill ha? Vad är det vi letar efter? Kan vi få det? "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0