Dags att få tillbaka magrutorna...

Har satt igång med träningen igen nu efter sommaren. Jag har funderat på varför det är så lätt att hoppa över träningen på sommaren. Hela hösten och hela våren tränar man som en idiot för att bli snygg till sommaren och sen på sommaren blir man superlat.. varför? Tror man helt seriöst att kommer kommer hålla sig i samma form hela sommaren? Vart tog magrutorna vägen?
Tränade i måndags och i tisdags hade jag världens träningsvärk. För att få bort den var jag på spinning och core på tisdagen. Det blev faktiskt bättre. Idag blir det också spinning och core..
Grr... nu är det dags att jobba på magrutorna igen.. inte slappa här inte..!


Nu är arbetet med kursplanerna igång igen... Träffade Emma idag och fixade ihop en del. Väl hemma igen fortsatte jag att skriva och nu är det inte mycket kvar.. eller förhoppnigsvis så är det inte mycket kvar..

Dagen för tatuering nummer två närmar sig och mindre nervös blir jag ju inte..


Klipp med Michael Jackson-imitation:


Nej, nu är det dags att ladda för träning...
________________________________________________________________

" Gör inga andra dumheter än dem du har verkligt nöje av "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: anne

:)

2009-07-30 @ 16:38:32
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0