Full fart & jag har nog inte trivts bättre...

Halloj

Filmkvällen i tisdags var supertrevlig.. Eller så mycket till film blev det inte. Vi började titta på Änglar och demoner men alla insåg att det var en film man var tvungen att hålla stenkoll på. Inte släppa ögonen från tv´n, vilket ingen av oss lyckades med. Efter kanske en timme stängde vi av den och satt och pratade och kollade på olika komiker på youtube istället. Mycket roligare!
Nu har vi firat Emmies födelsedag många dagar men det får man väl göra? Då hade vi en anledning till att öppna bubblet.. hihi..


Dagen efter (onsdag, om någon undrar) blev det IKEA med svärmor.. hmm.. faktiskt inte bakis men lite trött var jag allt. Blev inte allt för många timmars sömn.. men vad gör man inte för att få umgås med trevliga människor en hel kväll..?!
På IKEA lyckade jag tappa min mobil i handfatet på toan så den fick sig en rejäl chock.. efter många räddningsförsök lyckades jag få igång den och nu fungrar den ganska bra faktiskt.. haha.. min mobil kan simma! Jag måste vara en toppenbra simlärare!

Idag har Andreas och jag varit på stan och jag har shoppat! Ajaj.. igen! Detta är inte bra. Det blev tre nya jeans, två linnen och en klänning.. Andreas kom hem med ett par jeans och en skjorta..
Efter några timmar på stan gick vi till biljardcafét och spelade. Jag vann alla gångerna. Två gånger fuskade jag, men med Andreas tillåtelse. Den tredje gången fuskade bara han men ändå vann jag! Haha.. jag är bäst!!

Imorn blir det att hjälpa till ute hos Andreas föräldrar igen. Dags att måla och nu kanske till och med jag kan hjälpa till? Annars blir det jobb inför höstens start med simskolorna!



Anna Ternheim - What have I done


___________________________________________________________

" Jag drömde om dig inatt "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0