Spinning till Jackson 5 & schlager...

Hej hopp världen...

Hon som körde spinningpasset igår var väl inte världens duktigaste men det är hon väl medveten om.. Musiken som spelades var Jackson 5 och schlager. Helt värdelöst till spinning... Hur lätt är det att träna då? Men det gick riktigt bra ändå. Passet jag körde i tisdags var med henne också och då med samma musik. Efter spinningen då i tisdag var det ju core med samma människa. Jag hoppades på att musiken skulle bli bättre men icke. Första låten som kom ur högtalarna var en låt av Aqua.. och bättre blev det tyvärr inte!


Idag var det tidigt upp ur sängen... 7:50 satte jag fötterna på golvet. Myrorna skulle komma och hämta våran gamla sängstomme.. det är ju inte så lätt att ligga kvar i sängen när de säger att de ska komma mellan 8 och 12. Hur fan ska man veta när de kommer.. det är ju lika bra att gå upp.. De plingade på dörren någon gång vid halv nio.
Tanten jag pratade med i telefonen när jag ringde och sa att jag ville att de skulle komma och hämta den sa att de kanske inte skulle ta emot den eftersom den är nerplockad men de var inga problem. Snubbarna som var här var supertrevliga och bar så snällt ut den.. Toppen, nu är vårt vardagsrum lite större!! Sängstommen har stått där inne i evigheter känns det som.. den vart som en den i inredningen.. haha inte vackert alls.. men nu är den borta! Tack och lov!


___________________________________________________________

" Att vänta är det värsta jag vet "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0