Böcker till salu...

Eftersom jag är klar med min utbildning säljer jag några av de böcker jag har...


·        Inneslutning och uteslutning – barns relationsarbete i skolan, 2007. Av Marie Wrethander Bliding. 150:-

·        Historien är nu, 2004. Av Klas-Göran Karlsson & Ulf Zander. 160:-

 

·        The world´s religions andra upplagan, 2006. Av Ninian Smart. 220:-

 

·        Vad bör staten göra?, 2006. Av Bo Rothstein. 150:-

 

·        Religionssociologi – en introduktion, 2005. Av Inger Furseth & Pål Repstad. 200:-

 

·        Vår ekonomi, 2005. Av Klas Eklund. 170:-

 

·        Demokratin och dess antagonister, 2005. Av Robert A. Dahl. 20:-

 

·        Ecce Homo (tecken och verklighet & Samtal om Gud), 2006. Av KG Hammar. 20:-   

 

·        Gud är blå, 1997. Av Mikael Rothstein. 100:-

 

·        Vad innebär globaliseringen?, 1998. Av Ulrich Beck. 100:-

·        Att lägga livet till rätta, 2000. Av Yvonne Hirdman. 100:-

 

·        I problembarnens tid, 2003. Av Mats Börjesson & Eva Palmblad. 100:-

 

·        Kunskapsfilosofi, 2004. Av Bernt Gustavsson. 100:-

Hör av er om någon bok är intressant?
Som ni kanske ser så är det böcker om människor och inom samhällsområdet. Men det är sånt man får läsa om man går lärarutbildningen.. och desstom läser inriktning mot samhäll.. Inget negatvit, absolut inte, är supernöjd med min utbildning..

_______________________________________________________________________

" Intresserad? "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0