Semestertripp med bad & Bodaborg

I lördags när jag var hemma hos Jenny ringde en jobbarkompis och frågade om jag kunde jobba dagen efter... hmm.. vem ringer 23:30 en lördags kväll och frågar om någon kan jobba dagen efter med start kl 05:30? Borde man inte ringa lite tidigare?? Lite misstänksam blev jag allt...

Tatuering nr 2... Har inte beställt tid än. Blev osäker på vart jag ska ha den.. Nu går hjärnan på högvarv. Tänkte att jag skulle hinna med att göra tatueringen så att den hinner läka innan jag ska börja jobba..

Grillkvällen i måndags var trevlig.. Fridell hade bara lite för mycket myggor. Andreas fick ett antal myggbett men jag tror att jag klarade mig ganska bra. Martin försökte övertyga oss om att de låtar han skulle lyssna på ett antal gånger under kväll är bra. Men jag tror inte att han riktigt lyckades. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad det var för låtar.. men så är det väl om man inte tycker att de är bra! Richard hade med sig en superstor köttbit och när han inte fick i dig mer en kanske halva konstaterade Fridell och Martin att han bidrog till världsvälten.. hmm..?


Imorn åker Andreas och jag till min mormor och morfar. Vi ska bada och leka runt på Bodaborg. Det var massor med år sen jag var på bodaborg.. hahaha.. nu ska vi bli barn igen!! På lördag åker vi vidare till mina kusiners stuga där vi ska fira deras födelsedag i efterhand.. På lördags kvällen åker vi tillbaka till vår kära stad, Norrköping.
Blir hemma till tisdag då vi ska upp till den stora stressiga staden Sthlm. Min Linda ska gifta sig på onsdag och vi ska hjälpa till med förberedelserna..


_______________________________________________________________

" Helt plötsligt hände det något konstigt och jag undrar vad "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll o spana gärna in min blogg o lämna en kommentar :)

2009-07-15 @ 20:53:27
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0