Ryggont & filmkväll med goa vänner och några flaskor vin

Med Nomy i högtalarna känns allt liksom ganska bra.. Vill egentligen spela högre men när man bor i lägenhet får man väl tänka sig för lite kanske.. eller?

Ryggen känns lite bättre idag, inte mycket men lite..
Har hittills idag käkat frukost, dammsugat och städat, ätit lunch, duschat, och sitter förtillfället med en supersnygg ansiktsmask och lyssnar på Nomy.
Kanske borde städa lite mer sen, om jag orkar.
Ikväll blir det filmkväll hemma hos Samme med några flaskor vin..

Andreas är ute hos hans föräldrar och bygger garage, han har lovat att hämta mig ikväll. (om jag är snäll vill säga, och det har jag väl varit eftersom jag har dammsugat och städat massor? Eller va? Jag har väl aldrig varit dum? Det skulle jag väl inte tro!?)

Imorn blir det IKEA med svärmor! Torsdag är än så länge lite luddig likså fredagen. Lördag blir det middag och mycket skitsnack hemma hos Jenny! Nice...

Hej hopp nu är det dags att vimsa vidare med mitt liv!
Ta det lugnt!
_______________________________________________________

" Can´t handle the pain "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0