Volvoraggarnas huvudstad? + bröllop x 2

Besöket på Bodaborg var toppen, enligt mig iaf. Andreas har världens sämsta tålamod och gav snabbt upp.. men 3,5 timmar lekte vi runt.. dock klarade vi endast en bana. Hmm jag tror att jag var smartare när jag var barn hihi..
Har en fundering... Är det så att Karlskoga är volvoraggarnas huvudstad? Helt otroligt, mitt på dagen och överallt såg vi dem, halvskruttiga, stylade och en del ganska fina... med sina speciella förare bakom ratten.. För volvoraggarna är ju en speciell sorts människor, eller hur...?!
Efter besöket hos mormor och morfar och Bodaborg gav vi oss av till min kusiners sommarstuga. Jag som inte är någon riktigt naturälskare tyckte inte att det var speciellt kul med alla frugor, bromsar och andra äckliga djur. Med mig därifrån hade jag en massa bett från både bromsar och myggor.. ajajaj.. 

Äntligen är tid för ny tatuering beställd.. hmm.. börjar redan bli nervös.. 3 augusti sker det.. efter mycket fundering tror jag nu att denna kommer att bli suveränt bra!
För övrigt har insett att jag måste börja spara pengar.. igen.. va? Hur går detta till? Om det är så att vi ska kunna köpa något hus... måste jag börja spara.. När jag börjar jobba i höst blir det att spara pengar på allvar. Just nu kan jag bara försöka att inte göra av med så mycket pengar. En tatuering är väl en bra början??

Lindas bröllop var hur mysigt som helst. Åkte upp dagen innan för att på morgonen på den stora dagen kunna hjälpa till med håruppsättning och annat. Linda var supernervös och skakade som ett asplöv.. inte lätt att fixa sminket då inte! Hon blev iaf jättevacker. Klänningen hade hon sytt själv och blombuketten hade hon fixar ihop själv. Så hon kunde ju inte annat än bli vacker.. När vi skulle åka iväg var det jag som blev närvös.. Vigseln gick jättebra och nu är de man och hustru.. min lilla Linda..

Semestern är nu slut för Andreas, han börjar jobba på måndag. Jag börjar jobba 17 augusti, dock har jag massor att göra redan innan. Mycket som ska vara klart innan terminen sätter igång. Skrivandet av kursplaner gick till en början utan större problem. Men nu är det tvärstopp och jag vet inte hur detta ska gå till. Har tagit en paus från skrivandet och hoppas på nya krafter snart.


Coolaste bröllopet ever...


________________________________________________________________

" Gå ofta hem till din vän, för en oanvänd stig växer snart igen "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0