Grillkväll med grabbarna


Dags att beställa tid för tatuering nr 2. Tänkte gå till Lucky 7 imorn..


Lördagskvällen hemma hos Jenny var underbart trevlig och vi har nu lovat varandra att ses oftare.. Fick tillbaka mina böcker som hon hade lånat. Jag hade helt glöm bort att jag hade lånat ut böcker till henne men det visade sig vara ett tiotal böcker.. hihi minnet är inte på topp direkt. I och för sig var det kanske ett år sen hon lånade dem men iaf. Som tack för lånet fick jag ljus och ett ljusfat.. Hon är så himla söt!
Vi käkade god mat och drack vin, cider och baileys.. Efter ett tag skulle vi ge oss på tv-spelet Buzz men det visade sig att spelade hade åkt hem med hennes bror.. lite besvikna men fortfarande på topp gav vi oss istället på vem vill bli miljonär. Haha snacka om att man inte kan nått.. eller forthoppningsvis är det så att de ställer frågor som typ ingen människa kan. Det tog i alla fall tre omgångar innan vi tog oss över fråga fem. (poängteras ska göras att det är olika frågor varje omgång, så att memorera frågorna var inte att tänka på.) I alla fall det fjärde gången (tror jag) lyckades vi ta oss hela vägen till 3 miljoner, dock med hjälp av alla livlinorna och tre sökningar på Internet. När vi sökte på nätet hade vi kommit över hälften av frågorna.. Det tycker jag faktiskt är bra!!


Ikväll blir det grillning hos Fridell... Jag och grabbarna mupp (Andreas, Martin, Fridell, Richard och någon Alex) Vi får väl hoppas att det blir trevligt, att alla lyckas hålla sig på fötterna och att ingen bränner upp kläderna.


_____________________________________________________________

" Jag har läppglans... vill du också ha? "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: - H*

- NAJS JU !

2009-07-13 @ 19:12:46
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0