Färg i håret & middag med vänner

Ikväll är det middag och en massa skitsnack hemma hos min Jenny.. Känns som att jag inte har träffat henne på evigheter så det ska bli superkul!

Igår målade i garaget ute hos Andreas föräldrar hela dagen och när jag kom hem var jag helt slut..

Jag for omkring på en stege hela dagen och målade längs med taket och i hörnen, där de inte kunde komma åt med rollern.

och självklart skulle det sitta sånna hära balkar eller vad det heter så då blev det extra mycket att måla för mig. Men klar blev jag iaf! Märkte efteråt att jag fått färg i håret..
Idag har jag träningsvärk i vaderna.. av någon konstig anledning..! Kanske av allt klättrande på stegen?!

Nej, nu är det dags att göra sig iordning för att sedan ta buss och språvagn hem till Jenny.

Nomy - She reminds me of you


__________________________________________________________________

" I miss you "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0