Ändrade planer och lånelöfte

Det blev ändrade planer detta kvällen.. Skulle ha firat Emmie men hon hade glömt att hon skulle åka iväg.. Förhoppningsvis kan vi få ihop något imornkväll..

Dagen har iaf gått i ett hela tiden. Först bank nummer 1 och efter det ett snabbt varv på stan, följt av ett snabbt besök på jobbet för att käka tårta med Emmie. Efter det tillbaka till stan och besök på bank nummer 2. Sen hem för att byta om och åka ut till Andreas föräldrar. Han hjälper hans pappa i garaget medan jag sitter och jobbar vid datorn. Ska väl åka hem snart.

Skulle egentligen ha hjälpt till lite idag hade jag tänkt men uppe på jobbet lyckades jag på något vänster få ont i ryggen och har fortfarande jätteont. Har inte en aning om vad jag gjort men något konstigt har det blivit.. Får ringa till massören imorn och hoppas på att hon har något tid.

På banken iaf har vi nu fått ett lånelöfte så vi vet på ett ungeför hur mycket huset kan kosta.. Så nu är det bara att sätta fart med letandet igen.

Nu ska jag vara lite social med svärmor innan vi ska åka hem
Simma lugnt!


__________________________________________________________________

" Ingenting varar för evigt "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad för hus letar ni efter?

2009-07-06 @ 20:18:53
URL: http://hyresfemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0