Hmm...?!

Har varit ledig idag... Andreas också.. 
Var och handlade på morgonen och sen var jag och lämnade in min lönelapp på Rambodalskolan.

Till lunch skulle ge mig på nått helt nytt.. utan recept. Jag blandade ihop lite grejer som jag hade hemma.. och hur blev det då?? Asvidrigt! Nästa gång får jag nog leta fram nått ur nån kokbok om jag ska testa nått nytt.

Efter lunchen har jag fixar och grejat lite...  ska iväg och träna nu alldeles strax, kl 17:30-19:00. blir bussen dit idag. Tänk så smidigt det hade varit om jag hade haft en egen bil. Andreas hämtar mig 19:15. Sen blir det hem och laga mat.

Hejhopp nu ska jag ta och sätta hörlurarna i öronen och gå till bussen!

____________________________________________________________

" Vilka ögon... "

// Lisa





  

Kommentarer
Postat av: Robin

Vad är det för mål du har till sommaren då?

Tänkte fråga om du hade tid att hitta på något den 23-24-25 Januari???

Puss puss

2009-01-13 @ 06:24:33
URL: http://tintin1331.blogg.se/
Postat av: mi

Jag hoppas bara att de inte har med din kropp o göra på det viset som att gå ned i vikt eller något för de behövs inte! Ta hand om dig och håll målen sunda. :)

2009-01-16 @ 18:23:12
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0