The story is not over...

Igår morse var jag på möte på badet.. jag och de andra två tjejerna som jag vara mentorer tilllsammans med våra två chefer. Vi pratade om det här mentorskapet och hur det hela ska gå till. Tror att det kommer att bli hur bra som helst detta. Ska på möte imorn igen, 18:00-20:30, och då kommer vi att presentera det hela för de andra. Sen drar terminen snart igång..

Hmm.. han som skulle laga tvättmaskin var här igår.. han kanske var här lite mer än en halvtimme. Innan han gick sa han att nu fungerar det men i framtiden kanske ni ska undvika att tvätt sånna hära... och så höll han fram Andreas halskedja som vi trodde vi glömt på Sicilien, en femma och  några enkronor... Haha.. snacka om att man kände sig dum! Hihi.. men nu funderar tvättmaskinen som den ska. Har i och för sig inte testat programmet som det var problem med, kanske gör det senare idag. Men om det var sakerna som hade fastnat som var problemet så ska det nog inte vara några problem.

Igår köpte jag en sån mixer eller blender eller vad det nu heter så imorse blev det smoothi till frukost. Tänkte att jag skulle försöka dricka de på morgonen för att få mig nått iaf. Vi får väl se. Smidigt var det iaf, tog inte alls lång tid att fixa till. Idag har Andreas åkt iväg till jobbet för att fixa nått, igår jobbade han till ca 00:30. Han skulle egentligen vara ledig idag men men.. han skulle inte komma hem så sent, kanske 15. Då ska vi åka och köpa en vattenkokare.. 

Ikväll börjar Top model så då kommer jag sitta klistrad framför tv´n. 
Annars idag.. hm.. fixa och greja lite som vanligt. 

Imorn börjar skolan 8-12 med vfu-seminarie och efter det ska vi öva inför slutseminariet.
På torsdag blir det massage igen..

Takida - Handlake Village


__________________________________________________________________________

" It´s been a long long time... "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Tack, den värmde :)

2009-01-07 @ 21:16:23
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0