Läraren Lisa...

I torsdags... ca 16:00 blev jag färdig grundskollärare.. hihi.. känns hur bra som helst! 3,5års pluggande är nu över. I fredags kväll var det avslutningsmiddag med övriga studenter som också är klara. Kvällen blev lyckad och vi hade trevligt, trots bordsplacering, några för fulla och högljudda tjejer och uteblivet dansgolv. I lördags var det avslutningscermoni i en kyrka och efter det var vi ute och käkade mat, jag, Andreas, mamman och pappa.  
Nu återstår endast 20 veckor av pluggandet.. fram till sommaren ska jag läsa så att jag även blir förskollärare. 20 veckor går fort och trivs jag inte är det bara att hoppa av för jag är KLAR!! Lisa har blivit lärare!! Hihi...


Ska strax iväg till gymmet och köra core och poweryoga... efter det blir det och och ta det lugnt tror jag!


Veckan:
Måndag: Ta sista twinrixsprutan 10:00, skola 13-17, träna 17:30-19:00
Tisdag: Jobb Lindöskolan 8-14:15, Besök på simskolan 15-ca 20 (mentor).
Onsdag: Skola 13-15, träna, plugga
Torsdag: Jobb smedbyskolan 8-12??, skola 13-15, jobb badet 17:20-21:30
Fredag: Skola 10-12, träna?, besök simskolan 15-ca 20 (mentor)
Lördag: plugga
Söndag: plugga, träna 17:00-18:45



_________________________________________________________________

" Grattis grattis grattis!! "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS GRATTIS!!! Visst känns det skönt. Hoppas du tycker att din sista kurs kommer att vara till nytta. Kramar

2009-01-18 @ 20:31:10
Postat av: mi

Hoppas att du hade roligt på avslutnigsmiddagen. Jag är så korkad att jag glömde gratta dig när jag träffade dig i förmiddags! Så GRATTIS! :D kramar

2009-01-19 @ 13:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0