Vimsar mest omkring...

Lisa i ett nötskal.. börjar plocka upp saker på alla ställen samtidigt.. När jag plockar ur en låda märker jag ju att vissa saker ska vara på andra platser.. och på dessa platser är det inte iordning än. Så då börjar jag göra iordning där istället. Och även där märker man att endel saker ligger på fel plats. När jag flyttar dem till en tredje plats måste jag ju göra iordning där först.. och så håller det på! Inte konstigt att det tar tid. Har förökt att koncentrera mig på ett ställe men det är inte lätt. Jag kommer på mig själv efter ett tag att ha vimsat iväg till något annat ställe.

Kanske borde fixa lite mat strax..
Sen är det bara att vimsa vidare!



KoRn - Hating



____________________________________________________________________________

" Det är inget farligt.. jag lovar! "

// Lisa




Kommentarer
Postat av: mi

Pekfingret:

Jag skulle dra ur en sladd så jag slog i fönsterbrädan när jag väl fick loss den sen så blev det inflammerat nu kan jag inte böja på det direkt.

Pepparkakshuset:

Tack!

2009-12-22 @ 15:13:27
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0