Vilken jävla dag...

Det är det värsta jag har varit med om på länge... allt har gått åt helvete och jag skulle helst gräva ner mig någonstans...

Tycker att känns skit.. allting ändras hela tiden och nu måste jag åka till affären för att handla en massa skit ut till Andreas föräldrar..
Skulle ha sovit hemma inatt men som sagt att har blivit skit och nu måste vi sova hos Andreas föräldrar...

Det gäller att hålla sig borta från mig nu.. vet inte riktigt vad jag kan slänga ur mig för jävla kommentarer!!
FAN!!
Eftersom vi ska flytta det sista imornbitti kl 9 och vi inte ska sova här har jag gått loss på allt här hemma.. skiter i vilket.. slänger ner allt i lådor och kassar, skiter i vad som hamnar vart eller om det går sönder något på kuppen!! Bryr mig inte längre!


Hela denna dag kan vi bara glömma... inget vettigt har hänt eller gjorts och jag vill bara försvinna...! Sätta mig i en snödriva och titta på himlen... försöka glömma, försöka förstå!!

_________________________________________________________________________

" Let the sun die "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0