Varför skulle det egentligen vara någon skillnad??

Ja, varför??
Det är kanske bara jag som har fått för mig att det ska vara annorlunda..!
Jag försökte men inget svar, då kanske jag ska ge upp? Sluta undra och bara acceptera!?
Sluta undra, precis som hon sa.. bara leva..
Men jag trodde helt ärligt att det skulle vara annorlunda.. Var det av rädsla, var det av något annat skäl? Kanske behövde jag säga, säga något som någon inte ville höra - och därför hölls orden inom mig..
Men jag behöver säga... det jag är rädd för.. Till någon som jag ville säga det till. Men så blev det inte. Av någon anledning som inte riktigt är framme i ljuset än..


Ska sova nu..
Åka till jobbet en sväng imorn. Prata med chefen och hämta en julblomma som han ville ge mig. =) Så gulligt!
Sen blir det en sväng på stan med mamma och handla julklappar till kusinerna. Efter det kanske lillebror kommer och hälsar på i nya lägenheten! Trevligt... =)

______________________________________________________________________

" Vad är egentligen sanning och vad är lögn? "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0