Två muppar i tomteluvor..

Nu blir det inte mycket gjort, min energi till att göra iordning här börjar svalna. Har hamnat i soffan med datorn i knät istället. På badrumsgolvet ligger det fortfarande en hel hög med saker som inte har hittat sin rätta plats än. Ett av borden i vardagsrummet är fortfarande fullt med saker och köket ser ut som kriget.

Fick en märklig känsla förut.. något som gjorde mig orolig men jag vet att man inte ska tänka så det är bara att tränga undan tankarna och fokusera på något annat! Jag vet att det kommer att bli bra.. Jag har fått ett löfte och om det bryts kommer hela min värld att rasa samman..

Om ca 2 timmar kommer Emmie, Martin och Fridell hit. Vi ska troligtvis beställa pizza och Emmie och jag ska dela på en flaska vin - gud va det var länge sen jag drack vin.. Jag hoppas på en riktigt trevlig kväll..!



Sitter och lyssnar på denna låt för tillfället..

Helt underbar

Kände efter igår att jag behövde lite ny musik att lyssna på.. Robin som alltid har massor med bra låtar fick uppdraget att leta fram en massa bra musik till mig. För ett litet tag sen var Robin och hans bror här och hämtade upp ett USB-minne och när jag kommer ner till bilen sitter de båda två med tomteluvor.. hihi... så söta! Det är verkligen bröderna Hagström i ett nötskal.. =)


Nej fan.. måste få lite mer ordning här innan de kommer... hmm...
_________________________________________________________________________________

" En doft som fortfarande sitter kvar "

// Lisa







Kommentarer
Postat av: mi

Jag kan hjälpa dig och plocka lite i mellandagarna om du vill.. :)

2009-12-23 @ 17:02:52
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0