SOVA

Idag jobbar jag sista dagen innan jul.. Ska bli riktigt skönt att få vara ledig!
I natt sov jag jättekonstigt.. vaknade massor med gånger och kände mig inte alls utvilad imorse.
Tror att jag ska lägga mig och sova en stund innan jag ska åka till jobbet igen. Hoppas att jag blir lite piggare!
Jobbar bara till 18:40 idag så då blir det hem och vila för att i helgen packa ner ännu mer saker inför flytten...


Idag kommer Andreas hem.. =) Ska bli skönt att ha honom hemma över helgen.

GÄSP!!
SOVA blir det nu...

________________________________________________________________

" Att man kunde känna sig så här trött hade jag ingen aning om "

// Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0