Nu är det klart!

Har städat den gamla lägenheten idag.. det tog 4timmar och det var inte alls kul vill jag lova. Men nu är det gjort! =) Fan så skönt!

Väl hemma igen hade klockan hunnit bli 14 var det dags att käka lite lunch. Mitt i matlagningen ringde Andreas och sa att han behövde hjälp upp med de nya tv´n. Så nu är den inkopplad och det är framför den jag tänker tillbringa min kväll.
Har precis käkat kvällsmat och innan det var jag borta hos Anna som bor några dörrar bort för att planera inför nyår som kommer att firas hemma hos Emmie.

Som sagt imorn blir det Linköping - Andreas ska få behandling och mamma och jag tar ett varv på IKEA under tiden, vilket betyder inhandling av saker till nya lägenheten. Eller vi lär väl inte gå på IKEA under hela tiden som behandlingen pågår eftersom Andreas kommer att behöva vara där 5-6timmar.

_____________________________________________________________________________

" Vi går snart in i ett nytt år & vi hoppas på det bästa! "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0