När tankarna tar över...

När jag väl hade gått och lagt mig igår fick jag en sån konstig känsla.. jag kände mig så ensam. Ville inte ligga där helt själv. Jag kunde inte koppla av och tankarna snurrade runt.
Jag började minnas saker får förr. När klockan var över tolv var jag nära på att ringa någon. Någon som kunde komma och göra mig sällskap. Men det var något som stoppade mig! Gud va allt ska vara komplicerat!!


Ute har det kommit ännu mera snö.. och nu snöar det igen! Hmm...
Nu är det inte många dagar som jag kommer sitta och titta ut genom detta fönster. Förhoppningsvis kommer jag efter helgen sova i nya lägenheten!

_______________________________________________________________________

" Jag hoppas på en bättre kväll idag "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

Du får ringa mig när som helst om du så bara vill. Jag kanske är närmre än vad du tror. ;)

Kramkalas*

2009-12-15 @ 19:15:28
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0