När det nu kommer bli jobbigare - gäller det att kämpa!

Idag har vi varit i Linköping. Först skjutsade vi Andreas till sjukhuset där han skulle få sin behandling. Efter det åkte mamma, jag och pappa (som fick för sig att han skulle med) till IKEA för att handla saker till Andreas och min nya lägenhet.
Jag hittade en del saker men långt ifrån allt. Imorn blir det ett varv på stan med Emmie och då ska jag försöka hitta duschdraperi.
Sen måste jag mäta en massa i lägenheten innan jag förhoppningsvis snart åker tillbaka till IKEA och handlar lite till.

Jag är väl medveten om att Andreas kommer att börja må lite sämre snart - kanske mycket sämre. Jag är glad att han mått så bra som han har gjort nu ett tag.
Idag har han ju fått den sista behandlingen på första blocket. Om ca två veckor går vi in i andra blocket och då lär det bli tuffare eftersom behandlingen inte är lika "mild".
Efter behandlingen idag kommer hans värden att gå neråt igen - vilket betyder att han kommer att bli tröttare. Förhoppningsvis kommer han inte bli så dålig nu. Nu efter maten blev han jättetrött och ligger och sover i soffan.
Det är bara att tänka positivt nu - men kanske ska man ställa in sig på att det kommer att bli svinjobbigt! Då är man i alla fall lite förberedd men jag antar att det inte går att föreställa sig det som väntar..



Nu ska jag sätta mig och pyssla ihop hyllorna som jag köpte till badrummen - vi får väl se hur det går..

_______________________________________________________________________________

" Ett nytt år - nya mål "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0