Mot nya lägenheten

Fan vad jag sover... nyss vaknat men är fortfarande helt slut..
Den senaste veckan har jag dessutom inte mått särskilt bra när jag har vaknat; huvudvärk och illamående och idag är det inte annorlunda. (och nej får jag väl säga ytterligare en gång - jag är inte gravid. Är van att i omgångar må dåligt på morgonen)

Ska försöka göra mig iordning och sen packa ner lite saker för att framåt lunch åka in till stan och fixa lite saker - bland annat hämta nyckeln til lägenheten och fixa parkeringskort.
Hoppas verkligen att jag piggnar till snart och att jag känner mig bättre..

Ska bli hur kul som helst att komma in i nya lägenheten idag.. =) Mamma och Emmie ska hjälpa till att städa lite och förhoppningsvis hinner vi med att flytta lite saker.
Nej nu måste jag ta tag i denna dag. Hör senare!

________________________________________________________________________

" Jag älskar dig "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0