Mot Linköping...

Hemma en sväng i gamla lägenheten igen.. Blir snart hämtad. Ska åka till Linköping och hälsa på Andreas.

Körde ett lite lass med saker till lägenheten på förmiddagen. Efter en stund fick jag besök av Robin och Dennis.
Tyvärr hade jag glömt kaffefiltren i andra lägenheten.. men det var tydligen inga problem att lösa det.. Dennis fixade.. toapapper. Att kaffet var fullt med kaffesump gjorde tydligen inget...
Har nu lovat att fixa filter tills imorn.. Bäst är väl att lägga ner det direkt. Annars lär det ligga kvar här..
Är ju lite tankspridd som Emmie beskrev mig.. hihi...

Tänkte jag skulle starta ett kollektiv.. det är ju så många som vill flytta in i våran nya lägenhet. =) Nej, kanske inte.. men när Andreas ligger på sjukhus hoppas jag verkligen att jag kommer ha vänner omkring mig den mesta tiden! Besök är alltså mycket uppskattat.. =)

Dags att göra sig iordning och traska neråt..
Hörs senare!


___________________________________________________________________

" Så hade jag kunnat stå länge... "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0