Jag kommer verkligen att trivas!

Dags att sova... men är inte så trött faktiskt. Igår somnade jag kl 1. Är hur trött som helst på morgonen och pigg på kvällen. Idag måste jag somna tidigare så jag hinner med lite imorn.
Ska packa på förmiddagen och kl 13 kommer mamma som ska hjälpa mig att köra en massa saker till nya lägenheten. Kl 17:30 är det HLR-utbildning på jobbet.
Har flyttat lite saker idag... inte så mycket men en del blev det. Jag tackar mamma, pappa och Emmie för hjälpen idag! =) Jag känner att jag kommer trivas superbra i den nya lägenheten. Den är hur mysig som helst!
I helgen kommer förhoppningsvis de sista flyttlassen gå. Då är det de stora saker som ska flyttas; säng, soffa, skrivbord mm..
Så de mesta av småsaker ska vara flyttade tills dess.


Dags att borsta tänderna, sen försöka att koppla av och förhoppningsvis kunna somna inom kort!

___________________________________________________________________

" Tänk att livet kan förändras så mycket på bara några få sekunder "

// Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0